Tiedote: Turun Tilikeskus Oy:n toinen omistaja Mikaela Dahlström toimitusjohtajaksi 1.1.2022 alkaen

Tilikeskuksen omistajat päivittävät roolijakoaan. Toimitusjohtajan rooli siirtyy Mikaela Dahlströmille 1.1.2022 alkaen. Aiemmin Dahlström on toiminut Tilikeskuksen operatiivisena johtajana vastaten mm. laatuprosesseista ja kehitysprojekteista. Vesa Halme jatkaa yhtiössä aiempaan tapaan omistajana ja hallituksen jäsenenä. Jatkossa hän on vahvemmin mukana vaativimpien asiantuntijapalveluiden kehittämisessä ja toteuttamisessa.

- Muutos on luonnollinen ja pidemmän aikavälin suunnitelma, eikä se tule vaikuttamaan yhtiön omistusrakenteeseen. Neuvontapalveluiden tarve on kasvanut ja tämä järjestely mahdollistaa minulle enemmän aikaa asiakasrajapintaan. Haluamme vastata entistä paremmin asiakkaidemme konsultointitarpeisiin ja muun muassa vaativiin verotuskysymyksiin, sanoo Halme.

Halme on ollut Tilikeskuksessa palveluksessa vuodesta 2013 lähtien ja Dahlström vuodesta 2014 lähtien. Omistajiksi he siirtyivät ostaessaan yhtiön 2018.

Tilikeskuksen monipuoliset laki- ja neuvontapalvelut ovat kaikkien asiakkaidemme tukena

Laki-, vero- ja neuvontapalveluissa yrityksiä ja yhteisöjä palvelee Vesa Halmeen lisäksi lakimies Minna Markkula. Palvelemme kokonaisvaltaisesti ja kilpailukykyisellä hinnalla avaimet käteen periaatteella Tilikeskuksen asiakkaita.

Tuotamme yrityksille, yhteisöille sekä omistajayrittäjille lisäpalveluna laajasti erityyppisiä laki-, vero- ja neuvontapalveluja. Käytettävissämme olevasta taloushallinnon materiaalista johtuen pystymme palvelemaan käytännönläheisesti ja ketterästi.

Hoidamme esimerkiksi yrityksen perustamiset, yritysmuodon muutokset tai yrityksen lopettamiset. Teemme sukupolvenvaihdoksia sekä muita yritysten omistusjärjestelyjä niihin liittyvine arvonmäärityksineen ja avustamme yrityskaupoissa.

Palveluvalikoimaamme kuuluvat myös laajemmat toimeksiannot kuten yhtiöoikeudelliset jakautumiset, sulautumiset, osakevaihdot tai liiketoimintasiirrot. Olemme hoitaneet myös lukuisia due diligence -tarkastuksia. Avustamme tarvittaessa verovalitusten, poikkeuslupahakemusten tai muiden verotukseen liittyvien asiakirjojen laadinnassa.

Laadimme lisäksi osakassopimuksia tai muita yrittäjän henkilökohtaisesti tarvitsemia yleisimpiä asiakirjoja kuten testamentteja, avioehtosopimuksia ja kauppa- tai lahjakirjoja verosuunnitteluineen.

Lisätietoja:

Vesa Halme