Meille töihin

Pia Paaer
Henkilöstöpäällikkö

 

Turun Tilikeskuksessa työskentelee lähes 100 ammattilaista neljässä eri toimipisteessä Turussa ja Kaarinassa. Meillä pääsee työskentelemään monipuolisissa taloushallinnon tehtävissä asiakasyritystemme aktiivisena kumppanina.

Arvojamme ovat asiakaskeskeisyys, laadukkuus, yhdessä tekeminen ja jatkuvuus. Pystyäksemme elämään arvojemme mukaisesti, mahdollistamme henkilöstöllemme ammatillisen kehittymisen tarjoamalla hyvät kouluttautumis- ja etenemismahdollisuudet. Olemme mukana Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka-ohjelmassa. Tavoitteenamme on kehittää yrityksestämme entistä perheystävällisempi työpaikka. Turun Tilikeskus on matalahierarkinen organisaatio, jossa kaikilla on mahdollisuus vaikuttaa päätöksiin ja tuoda omia ideoitaan esiin. Seuraamme henkilöstön ja asiakkaiden tyytyväisyyttä vuosittain. Saadun palautteen perusteella pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme.

Työntekijämme arjen sujuvuudesta ja hyvinvoinnista huolehdimme tarjoamalla joustavan työajan, ePassin, kannustinjärjestelmän, palvelusvuosipalkkion, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen ja kattavan työterveyshuollon. Työntekijöillämme on myös mahdollisuus tehdä lyhennettyä työaikaa omasta toiveestaan. Asiantuntijatyö vaatii keskittymistä, joten meillä työskennellään 1-2 hengen työhuoneissa.

Haemme joukkoomme jatkuvasti uusia asiakaslähtöisiä osaajia ja asiantuntijoita, joten ota rohkeasti yhteyttä tai lähetä hakemus!

Henkilökunnan vapaa-ajan tapahtumat

Tuemme henkilöstön vapaa-ajan virkistystoimintaa varaamalla toimintaan oman vuosittaisen budjetin.

ePassi Flex

ePassi Flexiä voit käyttää liikuntaan, kulttuuriin, hierontaan ja hammaslääkäriin.

ePassi Lounas

Käytössämme on ePassin lounasetu.

Tilisanomat

Tilaamme Tilisanomat jokaiselle vakituisessa työsuhteessa olevalle työntekijälle koeajan jälkeen.

Kattava työterveyshuolto

Työterveyshuolto kattaa yleislääkäritasoisen sairaanhoidon ja työterveyslääkärin lähetteellä myös erikoislääkärin konsultaation. Työterveyshuoltoon kuuluvat yleisimmät laboratorio- ja röntgentutkimukset sekä työpsykologin ja työfysioterapeutin ennaltaehkäisevä työ.

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus

Break Pro

Hyvinvoinnin kehittämiseen liittyen olemme ottaneet käyttöön Break Pron, joka on huippufysioterapeuttien suunnittelema työkalu työn tauottamiseen, ergonomian parantamiseen ja työhyvinvoinnin lisäämiseen.

Palvelusvuosimuistamiset 5 vuoden välein

Meillä juhlitaan palvelusvuosia 5 vuoden välein. Virallisena merkkipäivänä työnantaja tarjoaa kahvit. Työntekijälle maksetaan palkkio joka viides vuosi. Palkkion voi vaihtaa myös palkalliseen vapaaseen ja rahapalkkioon.

Merkkipäivämuistamiset

Muistamme työntekijöitämme Keskuskauppakamarin ansiomerkein jokaisen 10 työvuoden jälkeen. Muistamme myös työntekijöitämme heidän täyttäessään tasavuosia ja elämän muina tärkeinä hetkinä.

Kannustepalkkio

Kannustepalkkion tarkoituksena on kannustaa hyvään työsuoritukseen ja edesauttaa hyvää työkulttuuria.

Rekrytoinnin vinkkipalkkio

Työntekijä voi osallistua työntekijöiden rekrytointiin vinkkaamalla ystävänsä tai vaikka entisen kollegansa meille töihin. Sen lisäksi, että saa itse hyviä työkavereita ja tekijöitä ympärilleen, voi tienata siinä sivussa.

Liukuva työaika

Käytössämme on liukuva työaika. Liukuvan työajan järjestelmässä voit itse päättää työsi aloittamis- ja lopettamisajankohdan sovituissa rajoissa.

Haemme Kaarinaan tai Turkuun

 

PALKKAHALLINNON ASIANTUNTIJAA

Tehtävässäsi vastaat asiakasyritystemme palkkahallintopalveluista.

Asiakasvastuullisena työskentelet tiiviisti yritysasiakkaidemme kanssa palkkahallinnon sujuvuuden varmistamiseksi sekä palveluiden kehittämiseksi. Toimit työssäsi itsenäisesti sekä avoimessa yhteistyössä muun organisaation ja kollegoiden kanssa. Tehtävässä hallitset kokonaisuuksia, toimit vastuullisesti ja tavoitteellisesti saattaen asiakokonaisuudet huolellisesti valmiiksi.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä
  • soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi tai tradenomi)
  • konsultoivaa ja asiakaslähtöistä otetta työhön
  • tiimipelaajana olemista
  • viihtymistä dynaamisessa työympäristössä, jossa prosesseja kehitetään jatkuvasti vastaamaan asiakkaiden muuttuvia tarpeita

Eduksesi katsomme

  • työkokemusta palkkahallinnon tehtävistä
  • työlainsäädännön ja työehtosopimusten hallintaa
  • palkkahallinnon tuntemuksen ja kokemusta jostakin seuraavista ohjelmista: PersonecW, Mepco, Lemonsoft, Procountor, Netvisor
  • englannin- ja ruotsin kielen taidon

Arvojamme ovat asiakaskeskeisyys, laadukkuus, yhdessä tekeminen ja jatkuvuus. Pystyäksemme elämään arvojemme mukaisesti mahdollistamme henkilöstöllemme ammatillisen kehittymisen tarjoamalla hyvät kouluttautumis- ja etenemismahdollisuudet. Työkaverisi ovat kivoja ja ammattitaitoisia. Olemme mukana Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka-hankkeessa. Työntekijämme arjen sujuvuudesta ja hyvinvoinnista huolehdimme tarjoamalla joustavan työajan, ePassin, lounasedun, kannustinjärjestelmän, palvelusvuosipalkkion, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen ja kattavan työterveyshuollon. Työntekijöillämme on myös mahdollisuus tehdä lyhennettyä työaikaa omasta toiveestaan. Asiantuntijatyö vaatii keskittymistä, joten meillä työskennellään 1-2 hengen työhuoneissa.

Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöpäällikkö Pia Paaer puh. 050 3595464.  Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pikaisesti, mutta viimeistään 26.1.2020 mennessä. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löytyessä. Työhön valittavalta tarkistetaan luottotiedot.

Hae paikkaa

Vauva- ja eläköitymisbuumivaltaa Turun Tilikeskuksen ja siksi haemme nyt joukkoomme Turun keskustassa sijaitseviin toimipisteisiin

TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJOITA JA ERITYISASIANTUNTIJOITA

Voit olla joko uraasi aloitteleva taloushallinnon asiantuntija tai jo kokemusta omaava konkari. Pystymme laatimaan toimenkuvasi koulutus- ja kokemustasosi mukaisesti. Työnkuvaasi kuuluvat eri taloushallinnon tehtävät osaamistasostasi riippuen. Olet mukana asiakkaan taloushallinnon prosesseissa ja prosessien kehittämisessä. 

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • soveltuvaa koulutusta (merkonomi, tradenomi, KTM)
  • kirjanpidon kokemusta
  • hyviä it-taitoja
  • kykyä hahmottaa ja hallita kokonaisvaltaisesti laajoja kokonaisuuksia
  • eduksi katsomme, jos hallitset englannin ja / tai ruotsin kielen

Arvojamme ovat asiakaskeskeisyys, laadukkuus, yhdessä tekeminen ja jatkuvuus. Pystyäksemme elämään arvojemme mukaisesti, mahdollistamme henkilöstöllemme ammatillisen kehittymisen tarjoamalla hyvät kouluttautumis- ja etenemismahdollisuudet. Työkaverisi ovat mukavia ja ammattitaitoisia.  Olemme mukana Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka-ohjelmassa. Työntekijämme arjen sujuvuudesta ja hyvinvoinnista huolehdimme tarjoamalla joustavan työajan, ePassin, lounasedun, kannustinjärjestelmän, palvelusvuosipalkkion, vapaa-ajan tapaturma-vakuutuksen ja kattavan työterveyshuollon. Työntekijöillämme on myös mahdollisuus tehdä lyhennettyä työaikaa omasta toiveestaan. Asiantuntijatyö vaatii keskittymistä, joten meillä työskennellään 1-2 hengen työhuoneissa. 

Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöpäällikkö Pia Paaer puh. 050 359 5464. Hae tehtävää mielellään heti, mutta viimeistään 29.2.2020. Työhön valittavalta tarkistetaan luottotiedot. 

Hae paikkaa